ورود
^




اولین دوره مسابقات رشته PUBG در ایران - تابستان ۹۷
اولین دوره مسابقات رشته PUBG در ایران - تابستان ۹۷
اولین دوره مسابقات رشته PUBG در ایران - تابستان ۹۷

مسابقات فصل تابستان iCG در مردادماه امسال با تمرکز بر بازی جدید و البته پر طرفدار سبک Battle Royale شروع خواهد شد.

بازی PUBG یا به صورت کامل "PlayerUnknown's Battlegrounds" یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دو سال اخیر جامعه گیمینگ جهان و البته ایران به شمار می‌رود. در تابستان ۹۷ مرحله مقدماتی از مسابقات این رشته را در بین علاقه‌مندان و گیمرهای ایرانی شاهد خواهیم بود.

مجموعه ایران‌سایبرگیمز که پیشرو گیمینگ ایران است اینبار نیز با برگزاری اولین دوره مسابقات PUBG در ایران میزبان گرم گیمرهای کشور خواهد بود.

زمان برگزاری این مسابقات ۱۷ و ۱۸ مردادماه برنامه ریزی شده است که به نفرات برتر مطابق مسابقات گذشته جوایزی اهدا خواهد شد.

اولین دوره مسابقات PUBG متشکل از تیم‌های ۲نفره به صورت Duo خواهد بود که در صورت استقبال علاقه‌مندان به این رشته٬ نوید برگزاری مسابقات Solo و حتی Squad آن را خواهیم داد.

رقابت‌های این دوره به صورت آنلاین می‌باشد که تعداد ثبت‌نامی‌ها با توجه به محدودیت‌های موجود ۸۰ نفر (۴۰ تیم دو نفره) در نظر گرفته شده است.

الویت حضور در مسابقات با علاقه‌مندانی است که پیش از پایان مهلت ثبت‌نام (۱۳ مردادماه)، مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نموده اند.

جوایز در نظر گرفته شده برای این دوره از مسابقات تا به این لحظه مبلغ ۲ میلیون تومان (نقدی) می‌باشد که لازم است عنوان شود که در تمامی رشته‌های مسابقاتی این فصل iCG، امکان افزایش میزان جوایز آن وجود خواهد داشت که در صورت تغییر به اطلاع عموم علاقه‌مندان خواهد رسید.

هزینه ثبت‌نام برای هر تیم مبلغ ۲۰هزار تومان درنظر گرفته شده است که از طریق درگاه اینترنتی قابل پرداخت می‌باشد.

لطفاً پ‍یش از ثبت‌نام٬ قوانین و ساختار برگزاری مسابقات این رشته را با دقت مطالعه نمایید تا رقابت‌های سالم و حرفه‌ای را شاهد باشیم.

برای اطلاع از قوانین مسابقات، اسامی شرکت کنندگان، براکت مسابقات، جدول جوایز و زمانبندی دقیق بازی‌ها به صفحه اصلی رشته PUBG مراجعه نمایید.

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید